S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

KONTAKTY

Eva Marvánová
Högerova 10, Praha 5
eva@andelskysvet.cz
tel: +420 777 618 248
napište nám
IČO:685 98 157

ZBOŽÍ V AKCI


Nejčastěji se ptáte

Co je to platba převodem a jak se uskutečňuje?

Při platbě převodem platíte příkazem platby z Vašeho účtu. Po připsání platby za zboží na účet Andělského světa Vám bude odeslána zásilka v nejbližší odesílací den. V případě, že platbu neuhradíte do 5 pracovních dnů ode dne objednání a nedomluvíme se jinak, bude vaše objednávka storována. Výhodou platby převodem je nižší poštovné (59 Kč).

 

Proč bylo zrušeno zasílání zásilek na Slovensko?

Z důvodu velmi vysokého poštovného a tarifů České pošty. Důvodem levného poštovného z Čech na Slovensko u některých e-shopů je to, že toto poštovné bývá častokrát dotováno (tedy zbytek poštovného uhradí na své náklady e-shop) nebo je obchod tak velký, že si může s dopravními společnostmi domluvit nižší ceny za velký obrat. Ani jedno zatím není náš případ.

 

Objednal jsem si zboží a nepřišlo mi ani potvrzení objednávky ani zásilka, co s tím?


V případě, že jste si objednal zboží a nepřišlo Vám potvrzení, pravděpodobně jste udal/a neplatnou emailovou adresu nebo je Vaše schránka přeplněna a nepřijímá nové emaily.

Po přijetí objednávky odesíláme potvrzující email . případným doplněním detailů. I když je emailová adresa neplatná, pokoušíme se dovolat na telefonní číslo uvedené ve Vaší objednávce. Pokud i přesto vše se nelze spojit, volejte prosím na 777 618 248, nejspíše se někde stala technická chyba.

Nerad na sebe nechávám kontaktní údaje a data (telefon, email), mám zkušenosti, že bývají zneužita pro reklamní emaily, mohu si u Vás objednat bez udání těchto údajů?

Bohužel ne. E-mailová adresa a telefonní číslo jsou základními ověřovacími údaji identity objednatele. To znamená, že si ověřujeme, jestli si balíček neobjednal někdo jiný, než zrovna Vy a Vám nepřijde nevyžádaný balík. V případě, že se nám nepodaří ověřit objednatele, objednávku automaticky stornujeme.

Pokud Vám nevyhovuje dostat od nás jednou za čas informační email, je velice jednoduché se jedním kliknutím ze zasílání odhlásit přímo v příchozím emailu.
Nasbíraná data nepředáváme třetí osobě (je to již v našich stanovách), nemusíte se bát jejich zneužití.

 

Je možné, aby mi zásilka byla zaslán k datu, které si vyberu?

Ne, to bohužel není možné. Zásilky jsou odesílány 1-2 x týdně a není pro mě možné hlídat přesné odeslání k určitému datu (nebo po něm). Objednejte si zboží prosím až tehdy, kdy pro Vás bude možné si zásilku vyzvednout.

Pokud si nemůžete zásilku vyzvednout v době po odeslání (cca 1-3 dny), můžete zcela bezplatně využít službu pošty (po dobu 14 dní od prvního oznámení o uložení) a telefonicky se s nimi domluvit na opakované doručené v den, kdy Vám to bude nejlépe vyhovovat.

 

Mohu si přijít zboží vybrat a koupit přímo k Vám do prodejny?

Internetový obchod Andělský svět nemá svůj kamenný obchod a funguje pouze jako sklad, ze kterého Vám zboží rozesílám.

Osobní odběr bohužel není možný.